Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Organizarea activitatii de administrare a marilor contribuabili de la 1 ianuarie 2015

Ordinul ANAF 3565/2014 aduce noi modificari cu privire la organizarea activitatii de administrare a marilor contribuabili.
Incepand cu data de 1 ianuarie 2015, au calitatea de mari contribuabili persoanele juridice romane, inclusiv entitatile rezultate in urma fuziunii cu alti contribuabili si sucursalele contribuabililor persoane juridice straine care isi desfasoara activitatea pe teritoriul Romaniei, care au calitatea de mari contribuabili la data de 31 decembrie 2014.

Vor fi scosi din administrarea Directiei generale de administrare a marilor contribuabili:

a) contribuabilii mari care nu mai indeplinesc criteriile de selectie prevazute la lit. A din anexa, incepand cu data de 1 ianuarie a anului urmator;

b) contribuabilii nou-infiintati care nu realizeaza investitii la nivelul prevazut la lit. C din anexa vor fi scosi din administrarea Directiei generale de administrare a marilor contribuabili dupa 2 ani consecutivi in care nu indeplinesc aceste criterii de selectie incepand cu data de 1 ianuarie a anului urmator.

Directia generala de administrare a marilor contribuabili va notifica respectivii contribuabili, prevederile art. 44 din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, aplicandu-se in mod corespunzator.

Pentru selectia contribuabililor mari administrati, incepand cu data de 1 ianuarie 2015, de Directia generala de administrare a marilor contribuabili, se suspenda aplicarea criteriului de selectie prevazuy in anexa nr. 1 lit. A din Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 3581/2013 privind organizarea activitatii de administrare a marilor contribuabili, in ceea ce priveste volumbul obligatiilor fiscale datorate, declarate de catre contribuabili si cifra de afaceri raportata in situatiile financiare incheiate la data de 31 decembrie a anului anterior celui in care se efectueaza actualizarea.

Directia generala de reglementare a colectarii creantelor bugetare, Directia generala proceduri pentru administrarea veniturilor, Directia generala proceduri pentru administrarea veniturilor, Directia generala de planificare, monitorizare si sinteza, Directia generala de tehnologia informatiei, Directia generala de administrare a marilor contribuabili vor duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.


Sursa: infotva.manager.ro

Abonare newsletter

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Comentarii

0 comentarii

Atentie! Pentru a posta comentariu, este necesar sa raspundeti corect la intrebare.

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x