Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

TVA suspendat pe 3 luni

Buna ziua,

Am urmatorul caz concret: o intreprindere individuala platitoare de TVA trimestrial, careia i-a fost suspendat TVA pe o perioada de 3 luni (incepand cu 01.02.2013) pe motivul nevalidarii declaratiilor de TVA in format electronic pentru martie, iunie si septembrie 2012. Declaratiile au fost inregistrate la ghiseu cu numar de inregistrare, dar nu s-a urmarit daca acestea au fost vaidate de catre Finante. A fost depusa o cerere pentru redepunerea corecta a informatiilor in format electronic - cerere ce a fost respinsa.
Am inteles ca in cele 3 luni facturile catre clienti vor fi facute fara TVA, si el nu isi va putea deduce TVA de pe facturile primite.

Imi poate explica cineva mai pe larg ce inseamna asta? Si ce se intampla in cazul in care am emisa o factura cu TVA (pe luna ianuarie de exemplu) dar pe care nu am incasat-o in ianuarie si va trebui sa o incasez in perioada de suspendare. Incasez doar valoarea fara TVA sau toata suma aferenta facturii?

Va multumesc anticipat si astept raspunsul dumneavoastra.
Adaugata in   TVA
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x