Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

TVA si facturi pentru cladire de birouri

Buna ziua,
Sunt contabila la o firma ce are o cladire de birouri pe care a inchiriat-o. In fiecare luna, firma emite facturi pentru chirie, mentenanta si utilitati.
Nu tot timpul incasam facturile emise, dar noi trebuie sa platim TVA-ul la stat.
Imi puteti da un sfat ce putem face in legatura cu TVA-ul?
Multumesc anticipat!
Adaugata in   TVA
E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!


Nota de informare

1 raspuns


la 20 Iun. 2012
Factura de chirie este fara TVA. Vezi art.141 alin 2 lit.e din Codul fiscal" Urmatoarele operatiuni sunt, de asemenea, scutite de taxa :arendarea, concesionarea, inchirierea si leasingul de bunuri imobile, cu urmatoarele exceptii: 1. operatiunile de cazare care sunt efectuate in cadrul sectorului hotelier sau al sectoarelor cu functie similara, inclusiv inchirierea terenurilor amenajate pentru camping; 2. inchirierea de spatii sau locatii pentru parcarea autovehiculelor; 3. inchirierea utilajelor si a masinilor fixate definitiv in bunuri imobile; 4. inchirierea seifurilor; " Puteti insa opta pentru aplicarea regimului normal de taxare conform alin.3 din acelasi art 141 al Codului fiscal.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x