In cazul in care firma a optat pentru sistemul TVA la incasare ce documente trebuie intocmite pt plata/incasarea facturilor in numerar?
Este obligatorie decontarea prin banca?
Va multumesc.
Este obligatorie decontarea prin banca?
Va multumesc.
Adaugata in

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
1 raspuns

Expert Teodora Munteanu
Raspunsuri la intrebarea
la 17 Dec. 2012
La incasarea in numerar se va intocmi chitanta.
Plata taxei pe valoarea adaugata (TVA) la incasarea facturii se va aplica de la 1 ianuarie 2013. Daca se plateste integral atunci firma este obligata sa colecteze TVA la incasarea banilor si sa plateasca taxa la stat in intervalul stabilit de lege.