Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Produse distruse de client - Ajustare TVA

O societatea din Romania a vandut canapele din tesatura la un client din Franta. Aceste produse din cauza calitate tesaturi a fost contestate de clientul din Franta. Conform intelegeri scrise cu clientul din Franta produsele vor fi destruse de clientul din Franta pe cheltuiala sa, dar firma din Romania va emite o factura de storno cu valoare produselor vandute. Pentru a evita ajustarea sumei TVA deduse cum poate sa faca dovada ca produsele au fost distruse?
Adaugata in   TVA Produse distruse - tva
CONTROALE e-Factura: TOP 9 recomandari pentru a evita sanctiunile
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "CONTROALE e-Factura: TOP 9 recomandari pentru a evita sanctiunile"!


Nota de informare

1 raspuns


la 26 Dec. 2017
Produsele livrate conform clauzelor contractuale trebuie achitate. A storna factura fara sa aveti un document de distrugere din partea transportatorului sau beneficiarului nu este o procedura corecta, la fel si abandonarea produsului la beneficiar. Acesta trebuia sa va trimita dovezi ca marfa ajunsa la destinatie este deteriorata si nu mai poate fi reconditionata, precum si o factura de distrugere.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x