Buna ziua,
Suntem o firma la care acum, in 2016 am descoperit ca nu au fost inregstrate in contabilitatea firmei cateva facturi de clienti care au fost emise in 2013 si 2014.La acea data firma era platitoare de tva cu tva la incasare.Ulterior la 01.01.2015 firma a devenit platitoare lunara de tva.
Doresc sa stiu cum procedez acum in 2016,intrucat la acea vreme tva-ul era 24% si sistemul tva la incasare.Sistemul informatic cu care lucrez nu-mi mai permite sa inregistrez acele facturi.
Suntem o firma la care acum, in 2016 am descoperit ca nu au fost inregstrate in contabilitatea firmei cateva facturi de clienti care au fost emise in 2013 si 2014.La acea data firma era platitoare de tva cu tva la incasare.Ulterior la 01.01.2015 firma a devenit platitoare lunara de tva.
Doresc sa stiu cum procedez acum in 2016,intrucat la acea vreme tva-ul era 24% si sistemul tva la incasare.Sistemul informatic cu care lucrez nu-mi mai permite sa inregistrez acele facturi.
Adaugata in
1 raspuns
Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 12 Apr. 2016
Pentru corectia erorilor contabile aveti posibilitatea inregistrarii pe contul 1174 sumele respective cu nota contabila si nota explicativa la situatiile financiare.