Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Facturare pentru reciclare

Buna ziua,
Cum factureaza o societate cartusele imprimantelor (consumabilele acestora) folosite pentru activitatea curenta a societatii, catre o societate colectoare (reciclatoare sau nu) in vederea reciclarii acestora:
- cu sau fara TVA?
- ce se mentioneaza pe factura de vanzare?
- mai sunt implicate si alte taxe? Am auzit de o cota de 3% reprezentand fondul de mediu care functie de cum este societatea care le achizitioneaza, o declara la fondul de mediu ei sau vanzatorul
Multumesc.
Adaugata in   TVA
E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!


Nota de informare

1 raspuns


la 28 Mar. 2013
Operatiunile pentru care se aplica taxarea inversa sunt: -livrarea de deseuri si materii prime secundare rezultate din valorificarea acestora; -livrarea de masa lemnoasa si materiale lemnoase; -livrarea de bunuri din urmatoarele categorii de cereale si plante tehnice: grau dur, alac (Triticum spelta), destinat insamantarii, grau comun destinat insamantarii, alt alac (Triticum spelta) si grau comun, nedestinate insamantarii, secara, orz, porumb, boabe de soia, chiar sfaramate, seminte de rapita sau de rapita salbatica, seminte de floarea-soarelui, chiar sfaramate si sfecla de zahar; -transferul de certificate de emisii de gaze cu efect de sera, precum si transferul altor unitati care pot fi utilizate de operatori in conformitate cu aceeasi directiva. La unitatea vânzatoare de deseuri reciclabile se va inregistra: a) Vânzarea deseurilor catre unitatea colectoare/valorificatoare, cu evidentierea distincta în factura a cotei de 3% reprezentând fondul de mediu: 4111 = 703 635=4111 4426=4427 b) Încasarea facturii, mai putin a cotei din veniturile realizate de unitatea detinatoare reprezentând suma necesara constituirii fondului pentru mediu, potrivit legii. 5121 = 4111
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x