Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Anulare TVA din oficiu

In data de 22.04.2013 am primit comunicare deciziei ANAF privind anularea din oficiu a inregistrarii in scopuri de TVA potrivit art.153 alin 9 lit c). Societatea aplica TVA la incasare. Cum procedez pana la reinregistrare? Acum facturile trebuie emise fara TVA? Pe facturi trebuie facuta vreo mentiune?
Adaugata in   TVA

1 raspuns


la 26 Apr. 2013
Modificarea vectorului fiscal se va face din oficiu. Odata primita deciziade anulare din oficiu a inregistrarii in scopuri in TVA, conform art.153,alin (9), litera e), certificatul de inregistrare in scopuri de TVA a fost anulat din oficiu. Persoanele impozabile carora le-a fost anulata inregistrarea in scopuri de TVA din cauza faptelor inscrise in cazierul fiscal pot solicita inregistrarea in scopuri de TVAnumai daca a incetat situatia care a condus la anularea inregistrarii. In aceasta situatie depuneti cererea de inregistrare in scopuri de TVA, formular 099. Persoana impozabila în perioada în care nu are un cod valabil de TVA nu beneficiaza de dreptul de deducere a cheltuielilor si a TVA aferente achizitiilor efectuate în perioada respectiva. Totodata, aceasta este supusa obligatiilor privind plata impozitelor si taxelor prevazute de lege, pentru activitati economice desfasurate în perioada respectiva. TVA colectata se declara prin formularul 311, care se depune pâna la data de 25 inclusiv a lunii urmatoare celei în care intervine exigibilitatea taxei si se achita la bugetul de stat pâna la aceeasi data.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x