Buna ziua!
Va rog mult sa imi dati un raspuns pentru urmatoarea situatie: un client achita o suma de bani pentru serviciile oferite, i se da bon fiscal
pentru aceasta suma, apoi se razgandeste si vrea banii inapoi. Pe casa de marcat respectiva nu exista posibilitatea de stornare a bonului.
Care sunt procedurile corecte de rezolvare a unei astfel de situatii?
Z -ul de la sfarsitul zilei apare cu o suma, iar banii din casa sunt mai putini cu suma restituita clientului respectiv. Cum se poate justifica diferenta?
Multumesc mult.
Va rog mult sa imi dati un raspuns pentru urmatoarea situatie: un client achita o suma de bani pentru serviciile oferite, i se da bon fiscal
pentru aceasta suma, apoi se razgandeste si vrea banii inapoi. Pe casa de marcat respectiva nu exista posibilitatea de stornare a bonului.
Care sunt procedurile corecte de rezolvare a unei astfel de situatii?
Z -ul de la sfarsitul zilei apare cu o suma, iar banii din casa sunt mai putini cu suma restituita clientului respectiv. Cum se poate justifica diferenta?
Multumesc mult.
Adaugata in
1 raspuns
User Cristina Lidia Sas
Raspunsuri la intrebarea
la 27 Mai. 2013
Banii restituiti clientului se fac pe baza unei dispozitii de plata, iar in contabilitate stornarea o faceti asa:
5311 % - suma primita de client( suma restituita)
704 -suma fara TVA
4427- suma TVA
Numa bine!