1. Sunt contabilul unei societati aflate in insolventa de la data de 01.02.2012. Ce ar trebui sa stiu legat procedura de insolventa, documentele contabile emise catre terti ex. facturi, instrumente de plata, etc...?
2. In ce priveste contabilitatea am ceva obligatii deosebite?
3. Nu am platit salariile pe luna martie si aprilie din cauza lipsei de lichiditati. Este vreo posibilitate de a beneficia de sprijin financiar din partea AJOFM?
2. In ce priveste contabilitatea am ceva obligatii deosebite?
3. Nu am platit salariile pe luna martie si aprilie din cauza lipsei de lichiditati. Este vreo posibilitate de a beneficia de sprijin financiar din partea AJOFM?
Adaugata in

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
1 raspuns

Expert Teodora Munteanu
Raspunsuri la intrebarea
la 22 Mai. 2012
Vezi Legea 85/2006 privind procedura insolventei.
Evidenta contabila va fi tinuta de aceleasi persoane insa, sub conducerea administratorului judiciar.
Vezi si Art. 160, alin. 2, lit. b din Codul fiscal