Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Societate dizolvata. Ce documente se intocmesc?

Societatea primeste o comunicare de la Tribunal prin care la cererea ONRC se dispune dizolvarea societatii in temeiul art. 237.alin.1 lit.a) din Legea 31/1990. Hotararea s-a pronuntat in octombrie 2013 si a fost redactata in 10.04.2014.

In ce conditii se depune bilantul, dat fiind faptul ca cenzorul societatii considera ca nu trebuie intocmit un raport si ca nu e necesara anexarea comunicarii primite la bilant?
Adaugata in   Studii de caz

1 raspuns


la 12 Mai. 2014
Consider ca societatea este doar dizolvata, nu este radiata astfel incat sa nu mai aveti nicio obligatie fiscala. Mai departe puteti solicita reactivarea societatii sau o puteti lichida si radia. Daca decideti sa o lichidati , conform art. 36, alin. (3) din Legea Contabilitatii : "(3) Pe perioada lichidarii, persoanele juridice aflate in lichidare, potrivit legii, depun, in termen de 90 de zile de la incheierea fiecarui an calendaristic, la unitatile teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice o raportare contabila anuala, al carei continut se stabileste prin ordin al ministrului finantelor publice." Conform OMFP 79/2014 "1.2. Sistemul de raportare contabila anuala se aplica si persoanelor juridice aflate in lichidare, potrivit legii" Aveti obligatia sa depuneti Bilant pentru anul 2013.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x