Buna,
imi cer scuze ca insist pe acest domeniu.
De ce nu se poate aplica o regula generala in cazul stornarilor,adica:
indiferent cate produse am pe factura initiala 1,2,...n+discounturi,reduceri etc sa stornez doar produsul defect si sa facturez noul produs?
Pentru ca pe parcursul perioadei de garantie pot interveni mai multe schimburi ale aceluiasi produs,si atunci, de fiecare data stornez si refacturez si reducerea sau discountul ?
Multumesc .
imi cer scuze ca insist pe acest domeniu.
De ce nu se poate aplica o regula generala in cazul stornarilor,adica:
indiferent cate produse am pe factura initiala 1,2,...n+discounturi,reduceri etc sa stornez doar produsul defect si sa facturez noul produs?
Pentru ca pe parcursul perioadei de garantie pot interveni mai multe schimburi ale aceluiasi produs,si atunci, de fiecare data stornez si refacturez si reducerea sau discountul ?
Multumesc .
Adaugata in

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!