Buna,
multumesc d-nei expert Teodora Munteanu pentru raspuns la problema din 09.04.2012.
Pentru o mai buna intelegere,rog exemplificare pe un caz concret:
Clientul cumpara un polizor in valoare de 999.99 lei pret de raft.
Voucherul de fidelitate este in valoare de 70 lei.factura are sold final de 929.99 lei.
in termenul de garantie ,clientul se prezinta la magazin cu o negatie si solicita inlocuirea polizorului defect cu un alt polizor mai performant in valoare de 1299.99 lei.
Precizare: regulament campanie de acordare vouchere de fidelitate=la orice cumparatura ce depaseste 500 lei .
Multumesc anticipat.
"schimbare produs in garantie"
Un client cumpara un produs si primeste un voucher de fideliate.in perioada specificata ij campanie revine in magazin si isi valorifica voucherul primit.in perioada de garantie i se defecteaza si primeste negatie de la service.i se schimba produsul cu unul nou ,dar alt model si mai scump.cum i se face schimbarea produsului defect si la ce pret?
Expert teodora munteanu a raspuns la intrebare la 10 Apr. 2012
Stornati factura initiala emisa pentru produsul inlocuit:
4111 = % rosu
707
4427
Emiteti factura pentru produsul nou cu valoarea mai mare.
4111 = %
707
4427
Diferenta de pret o treceti pe reducere acordata pana la concurenta sumei achitate de client.
% = 4111
709
4427
multumesc d-nei expert Teodora Munteanu pentru raspuns la problema din 09.04.2012.
Pentru o mai buna intelegere,rog exemplificare pe un caz concret:
Clientul cumpara un polizor in valoare de 999.99 lei pret de raft.
Voucherul de fidelitate este in valoare de 70 lei.factura are sold final de 929.99 lei.
in termenul de garantie ,clientul se prezinta la magazin cu o negatie si solicita inlocuirea polizorului defect cu un alt polizor mai performant in valoare de 1299.99 lei.
Precizare: regulament campanie de acordare vouchere de fidelitate=la orice cumparatura ce depaseste 500 lei .
Multumesc anticipat.
"schimbare produs in garantie"
Un client cumpara un produs si primeste un voucher de fideliate.in perioada specificata ij campanie revine in magazin si isi valorifica voucherul primit.in perioada de garantie i se defecteaza si primeste negatie de la service.i se schimba produsul cu unul nou ,dar alt model si mai scump.cum i se face schimbarea produsului defect si la ce pret?
Expert teodora munteanu a raspuns la intrebare la 10 Apr. 2012
Stornati factura initiala emisa pentru produsul inlocuit:
4111 = % rosu
707
4427
Emiteti factura pentru produsul nou cu valoarea mai mare.
4111 = %
707
4427
Diferenta de pret o treceti pe reducere acordata pana la concurenta sumei achitate de client.
% = 4111
709
4427
Adaugata in

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
1 raspuns

Expert Teodora Munteanu
Raspunsuri la intrebarea
la 17 Apr. 2012
Stornati factura initiala emisa pentru produsul inlocuit:
4111 = % -999.99
707 - 806.44
4427 - 193.55
si stornati si discountul
% = 4111 -70
709 -56.45
4427 - 13.55
Emiteti factura pentru produsul nou cu valoarea mai mare.
4111 = % 1299.99
707 1048.38
4427 251.61
diferenta o treceti pe discount
% = 4111 370
709 298.39
4427 71.61
nu uitati de descarcarea de gestiune