Buna ziua.Avem o pensiune cu bar , restaurant , cazare . Cu privire la noua lege ce a intrat in vigoare in 25.05.2018 am intocmit o decizie pentru desemnarea responsabilului pentru protectia datelor cu caracter personal.Mai trebuie facut atceva?Trebuie instiintat fiecare client la care i se iau datele pt intocmirea facturii?
Va multumesc.
Va multumesc.
Adaugata in
4 raspunsuri
![](https://www.clubcontabilitate.ro/img/q&a.png)
Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 28 Mai. 2018
Da. Va trebui sa aveti un mesaj privind protectia datelor si o procedura privind modul de colectare si pastrare a confidentialitatii datelor.
![](https://www.clubcontabilitate.ro/img/q&a.png)
User Cornelia Narita
a raspuns userului adrian condurache
la 28 Mai. 2018
Multumsc.Am intocmit si o nota de informare privind protectia datelor personale care va fi afisata la receptia pensiunii.Oare este nevoie si sa semneze clientii ca au luat luat la cunostinta despre acest lucru?
![](https://www.clubcontabilitate.ro/img/q&a.png)
Consultant Adrian Condurache
a raspuns userului CORNELIA NARITA
la 28 Mai. 2018
Nu este necesar sa semneze. Este o informare asupra modului de utilizare a datelor personale.
![](https://www.clubcontabilitate.ro/img/q&a.png)
User Ankesamon Helm
a raspuns userului adrian condurache
la 30 Mai. 2018
Cobform legislatiei, vom avea mereu nevoie de a avea procedura prentru a proteja datele si trebuie adaptata la fiecare entitate.Datele se pastreaza si se colecteacza ca de obicei, mai ales trebuie si stocate in fisiere.