Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Proces verbal

La terminarea unei investitii apartinand unei cladiri, ce proces verbal se intocmeste si cum trebuie inregistrata aceasta?
Investitia a fost facuta in urma cu un an si terminata la sfarsitul anului trecut, dar conturile din balanta nu au fost inchise.
Va multumesc.
Adaugata in   Studii de caz
E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!


Nota de informare

1 raspuns


la 03 Sep. 2012
Avand in vedere prevederile Ordinului nr. 1.752/2005 se va intocmi PROCES-VERBAL DE RECEPTIE care serveste drept: - document de inregistrare in evidenta operativa si in contabilitate; - document de consemnare a stadiului in care se afla obiectivul de investitii; - document de apreciere a calitatii lucrarilor privind obiectivul de investitii; - document de aprobare a receptiei; - document de constatare a indeplinirii conditiilor de receptie provizorie a obiectivului de investitii; - document de aprobare a receptiei provizorii a obiectivului de investitii ; - document de punere in functiune a obiectivului de investitii ; Se intocmeste in trei exemplare, la data punerii in functiune a mijlocului fix, astfel: - procesul-verbal de receptie se intocmeste pentru mijloacele fixe independente care nu necesita montaj si nici probe tehnologice (utilaje pentru interventie, unelte, accesorii de productie, mijloace de transport auto, animale etc.), acestea considerandu-se puse in functiune la data achizitionarii lor; Se intocmeste de catre secretarul comisiei numite pentru receptionarea obiectivului de investitii, in prezenta membrilor comisiei care este formata din: presedinte, specialisti-consultanti, asistenti la receptie. Avand in vedere prevederile Ordinului 3055/2009 cu modificarile si completarile ulterioare, notele contabile sunt: 212=231 urmeaza sa ii stabiliti amortizarea, pe care o inregistrati: 6811=2812.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x