Am niste utilaje achizitionate pe PFA pe care le-am trecut in registru inventar. Intrebarea este daca se trec doar atunci cand se achizitioneaza sau la sfarsitul fiecarui an, si la ce valoare - la cea care s-au cumparat sau scade suma odata cu amortizarea?
Mai am o rugaminte - daca m-ati putea ajuta cu un model de proces verbal pentru inceperea recoltatului si unul pentru receptia lucrarilor (arat, semanat) si momentul cand se fac acestea, in fiecare zi sau la sfarsitul lucrarii.
Mai am o rugaminte - daca m-ati putea ajuta cu un model de proces verbal pentru inceperea recoltatului si unul pentru receptia lucrarilor (arat, semanat) si momentul cand se fac acestea, in fiecare zi sau la sfarsitul lucrarii.
2 raspunsuri
Expert Teodora Munteanu
Raspunsuri la intrebarea
la 30 Aug. 2012
Cu ocazia inventarierii anuale, rezultatele finale ale inventarierii se consemneaza in Registrul inventar.
"Registrul-inventar" (cod 14-1-2) este un document contabil obligatoriu in care se inscriu rezultatele inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii, grupate dupa natura lor, conform posturilor din bilantul societatilor comerciale, in cazul dvs ca persoana fizica autorizata.
Amortizarea o treceti pe cheltuiala lunar.
User Laurentia Radu
a raspuns userului Teodora Munteanu
la 30 Aug. 2012
Am inteles, dar intrebarea era daca repet si utilajele in fiecare an.