Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Organizarea decontarilor cu angajatii la firma x

Buna seara! Am in cadrul licentei un subpunct cu denumirea organizarea decontarilor cu angajati la firma respectiva. Ce ar trebui sa suprind aici? Sa vorbesc despre departamentul financiar-contabil, de cine este condusa si organizata contabiliatate ,conatabilul? Multumesc
Adaugata in   Studii de caz

1 raspuns


la 02 Apr. 2015
Pentru acest titlu se poate aborda forma de decontare a firmei cu angajatii ca decontare cheltuieli salariale, cheltuieli de deplasare, decont de cheltuieli, cu prezentarea cadrului legal, a operatiunilor, a taxelor, a fiscalitatii etc.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x