Societatea a deschis o sala unde organizeaza festivitati(nunti). Care sunt documente primare care se intocmesc pentru prepararea meniului ( se intocmeste NIR pentru aprovizionarea materiilor prime, bon de consum in baza retetarului dar pentru produsul finit respectiv meniurile rezultate cu ce documente se inregistreaza?) si modul de facturare catre client (in factura se scrie valoarea totala a meniurilor sau se scrie desfasurat pe fiecare fel de mancare)
Adaugata in
1 raspuns
Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 20 Aug. 2016
Organizarea de evenimente cu meniu inclus, presupune achizitionarea de servicii de la o firma specializata (catering), sau prepararea in spatiul propriu, fapt ce necesita autorizatii suplimentare. In varianta de preparare, se acizitioneaza materiile prime care se introduc in gestiune in baza NIR, intra in consum in baza bonului de consum conform retetarului pentru fiecare produs finit, se realizeaza produsul finit care se vinde cu bon fiscal (si factura la cerere), apoi se face descarcarea de gestiune a produselor. Factura emisa catre client poate fi detaliata ca o nota de plata, sau poate fi cu numar de meniuri, daca aveti contract de prestari cu meniurile respective anexate