Buna ziua,
Va rog sa ma ajutati cu inregistrarile contabile care trebuiesc facute in cazul unui SRL care de la infiintare pana in prezent nu a avut activitate comerciala.Sunt inregistrate doar cheltuielile de constituire ale firmei si are un singur angajatin persoana contabilului.Ce alte proceduri trebuiesc intocmite si unde se depun.
Va multumesc
Va rog sa ma ajutati cu inregistrarile contabile care trebuiesc facute in cazul unui SRL care de la infiintare pana in prezent nu a avut activitate comerciala.Sunt inregistrate doar cheltuielile de constituire ale firmei si are un singur angajatin persoana contabilului.Ce alte proceduri trebuiesc intocmite si unde se depun.
Va multumesc
Adaugata in
1 raspuns
Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 15 Iul. 2015
Inregistrarile contabile se fac in baza documentelor intocmite, daca aveti doar cheltuielile de constituire, faceti amortizarea acestora, firma fiind pe pierdere in urma cheltuielilor de personal si amortizare. In cazul lichidarii, se intocmeste bilant pana la data hotararii, prin care firma este inchisa in baza documentaiei depuse la onrc.