Buna ziua
as dori sa stiu cum este mai corect sa inregistrez cheltuielile de amenajare a sediului social - spatiul inchiriat.
Amenajarea s-a extins pe 2 luni si nu s-a terminat inca. Mentionez ca este vorba de lunile martie si aprilie-lucrarile au inceput in martie si s-ar putea sa mai dureze pana in mai. Este vorba de o lucrare de compartimentare rigips a spatiului, pentru birouri si depozit marfa.
as dori sa stiu cum este mai corect sa inregistrez cheltuielile de amenajare a sediului social - spatiul inchiriat.
Amenajarea s-a extins pe 2 luni si nu s-a terminat inca. Mentionez ca este vorba de lunile martie si aprilie-lucrarile au inceput in martie si s-ar putea sa mai dureze pana in mai. Este vorba de o lucrare de compartimentare rigips a spatiului, pentru birouri si depozit marfa.
Adaugata in

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
1 raspuns

Expert Teodora Munteanu
Raspunsuri la intrebarea
la 18 Apr. 2012
daca in contractul de inchiriere se prevede ca societatea dvs. suporta cheltuielile cu amenjarea spatiului atunci:
231=722
231=404
la receptia lucrarii
212 analitic pentru amenajari = 231
se amortizeaza pe durata contractului de inchiriere 6811=2812