Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Lucrari amenajare sediul social

Buna ziua
as dori sa stiu cum este mai corect sa inregistrez cheltuielile de amenajare a sediului social - spatiul inchiriat.
Amenajarea s-a extins pe 2 luni si nu s-a terminat inca. Mentionez ca este vorba de lunile martie si aprilie-lucrarile au inceput in martie si s-ar putea sa mai dureze pana in mai. Este vorba de o lucrare de compartimentare rigips a spatiului, pentru birouri si depozit marfa.
Adaugata in   Studii de caz
E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!


Nota de informare

1 raspuns


la 18 Apr. 2012
daca in contractul de inchiriere se prevede ca societatea dvs. suporta cheltuielile cu amenjarea spatiului atunci: 231=722 231=404 la receptia lucrarii 212 analitic pentru amenajari = 231 se amortizeaza pe durata contractului de inchiriere 6811=2812
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x