Sunt intreprindere individuala, am accesat masura 141 - cu cod CAEN cresterea altor animale (albine) cum a fost trecut in proiect, dar pe langa aceasta mai am trecut (tot in proiect) terenul detinut cu contract de arenda, animalele (bovine, caprine, ovine, suine, pasari, iepuri) pentru a indeplini nr. de UD - uri. Dezvoltarea se face doar pentru albine si subventia primita pentru dezvoltarea lor, iar in plan secundar mentin numarul de animale declarat si terenul si, in plus, vanzarea de animale in viu sau sacrificate, produse lactate sau sacrificare pentru consum propriu.
Cei de la finante mi-au spus ca nu mai adauga coduri CAEN (ramane 0149) si fac toate inregistrarile conform dosarului pentru proiect. Este corect cum m-am autorizat cu acest cod, ca sa fac toate aceste operatiuni agricole?
Daca da, cum inregistrez in registre (am inteles ca eu folosesc doar registrul jurnal de incasari si plati, fiind II)? Iar daca nu, atunci ce trebuie sa fac, mai adaug coduri CAEN daca acestea nu au fost trecute in proiect?
Va multumesc si astept raspuns.
Cei de la finante mi-au spus ca nu mai adauga coduri CAEN (ramane 0149) si fac toate inregistrarile conform dosarului pentru proiect. Este corect cum m-am autorizat cu acest cod, ca sa fac toate aceste operatiuni agricole?
Daca da, cum inregistrez in registre (am inteles ca eu folosesc doar registrul jurnal de incasari si plati, fiind II)? Iar daca nu, atunci ce trebuie sa fac, mai adaug coduri CAEN daca acestea nu au fost trecute in proiect?
Va multumesc si astept raspuns.
Adaugata in

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
1 raspuns

Expert Teodora Munteanu
Raspunsuri la intrebarea
la 13 Aug. 2012
Contribuabilii care obtin venituri din activitati independente sunt obligati, potrivit prevederilor art. 49 alin. 8 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare, sa organizeze si sa conduca evidenta contabila in partida simpla.
Persoanele fizice autorizate, au obligatia obtinerii si completarii unor registre si documente obligatorii.
Registrul unic de control. Se achizitioneaza de la finante organul fiscal pe raza caruia se afla sediul contribuabilului in termen de 30 de zile de la infiintare pentru toate tipurile de PFA. E necesar de avut atat la sediu cat si pentru fiecare punct de lucru daca este cazul.
Registrul-jurnal de incasari cod 14-1-1/b se foloseste ca document de inregistrare a incasarilor si platilor de catre PFA impozitate in sistem real. Este documentul care arata situatia financiara a PFA.
Registrul inventar cod 14-1-2/a se foloseste de catre PFA pentru inventarierea patrimoniului.
Puteti sa adaugati coduri secundare CAEN.