Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Inregistrare subventie in cazul unei PFA

Am o PFA ce se ocupa cu producerea mierii de albine, activitate neimpozabila din punct de vedere fiscal. Anul trecut a acesat fonduri europene nerambursabile ce se acorda in 5 transe anuale, pentru a si dezvolta afacerea, trebuind in contrapartida sa efectueze anumite investitii.
Ma intereseaza mai multe aspecte in aceasta privinta:
1. Fondurile primite anual de la Uniunea Europeana, prin contul curent se inregistreaza pe incasari in cadrul Registrului de incasari si plati, intocmit conform legii?
2. Daca se inregistreaza ca incasare, in acelas timp se recunoaste si ca venit?
3. Daca nu se inregistreaza ca incasare, respectiv nu se recunoaste toata suma ca venit, in acel moment, veniturile se inregistreaza lunar la incasari tinand cont de durata de amortizare a investitiei?
4. Cheltuielile cu amortizarea investitiei se inregistreaza lunar, pe plati in Registrul de incasari si plati?

Va multumesc anticipat pentru raspuns.
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x