Persoana fizica autorizata, am inregistrat incasarile si platile in registrul jurnal de incasari si plati manual pana in 30 aprilie; apoi mi-am dat seama ca mai am niste facturi din ianuarie. Mai pot sa le inregistrez ? Si cum trebuie sa procedez ?
Multumesc
Multumesc
Adaugata in

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
1 raspuns

Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 04 Mai. 2015
O persoana fizica autorizata trebuie sa depuna raportari anuale, deci in cazul in care mai aveti facturi de inregistrat, puteti sa le inregistrati pentru ca nu afecteaza rezultatul fiscal pentru perioada respectiva. Pentru o mai buna inregistrare se poate face un decont de cheltuieli care sa fie inregistrat cu data actuala.