Buna ziua!
Am o firma de reparatii electronice (telefoane, computere, etc.) si as dori sa stiu daca sunt obligat sa ofer garantie produselor second-hand sau nu. De exemplu, unui client i-am schimbat dislpay-ul la un telefon si pe factura am trecut pretul si la manopera si la dispaly-ul propriu-zis si dansul mi-a cerut garantie. Display-ul care l-am cumparat vine cu o garantie de 3 luni, insa odata ce i-am desfacut sigiliu ca sa il pun pe telefon isi pierde garantia de la furnizorul meu. Cum trebuie sa procedez in aceasta situatie?
Va multumesc!
Am o firma de reparatii electronice (telefoane, computere, etc.) si as dori sa stiu daca sunt obligat sa ofer garantie produselor second-hand sau nu. De exemplu, unui client i-am schimbat dislpay-ul la un telefon si pe factura am trecut pretul si la manopera si la dispaly-ul propriu-zis si dansul mi-a cerut garantie. Display-ul care l-am cumparat vine cu o garantie de 3 luni, insa odata ce i-am desfacut sigiliu ca sa il pun pe telefon isi pierde garantia de la furnizorul meu. Cum trebuie sa procedez in aceasta situatie?
Va multumesc!
Adaugata in
1 raspuns
Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 19 Ian. 2015
Orice serviciu prestat trebuie oferit cu o garantie minima legala. In cazul reparatiilor pentru produsele electromice garantia acordata este de minim 6 luni in conditii de functionare normala. Pe certificatul de garantie trebuie sa specificati situatiile in care clientul poate beneficia de garantie si situatiile la care aceasta nu este acoperita.