Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Etica profesionistilor contabili

Şeful meu mi-a spus că unul dintre angajaţii mei se află pe lista celor care vor fi disponibilizaţi în curând, dar să nu-i spun încă, întrucât acesta ar răspândi vestea prin toată organizaţia care ar începe să ?fiarbă?. Între timp, am auzit că acest angajat urmează să ia un credit bancar pentru a-şi renova locuinţa. Ce să fac??

1 raspuns


la 24 Aug. 2018
Comunicarea cu angajatul se face oficial in momentul in care se ia decizia pentru disponibilizare. Personalul care lucreaza la RU trebuie sa pastreze confidentialitatea informatiilor pe care primeste de la conducerea firmei, precum si datele personale ale angajatilor.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Expertii nostri

contabil sef George Necula
A participat activ la Seminarul National de TVA - aprilie 2011, Seminarul National - Noua Lege a...
contabil Silviu Badea
Absolvent al ASE, colaboreaza in continuare cu succes in mediul didactic. S-a specializat in...
contabil sef Violeta Georgescu
Are raspunsuri la orice intrebare legata de formulare, declaratii, impozite si mai ales gaseste...
Contabil Alexandra Preutescu
Specialist in solutionarea problemelor ridicate de TVA, taxe si impozite.
x