Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Etica profesionistilor contabili

Sunt contabil la un depozit de produse alimentare şi şeful meu direct face presiuni asupra mea să induc în eroare un client fidel pentru a-i vinde în cantităţi foarte mari nişte produse a căror termen de valabilitate se apropie de sfârşit (oferindu-i un discount de 5%). Eu ştiu că acel client se va bucura de discount-ul oferit şi nu va verifica termenul de valabilitate al produselor. În plus, eu sunt convins că nu va putea vinde în timp util toate produsele şi va rămâne cu o pagubă serioasă. De asemenea, ştiu că el are deosebită încredere în mine deoarece am colaborat foarte bine. Ce să fac?
CONTROALE e-Factura: TOP 9 recomandari pentru a evita sanctiunile
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "CONTROALE e-Factura: TOP 9 recomandari pentru a evita sanctiunile"!


Nota de informare

1 raspuns


la 21 Aug. 2018
Se transmite termenul de valabilitate si discountul, iar alegerea este a clientului. Daca el considera ca face o afacere prin pretul mai mic si nu il intereseaza termenul de valabilitate isi asuma raspunderea. Datoria dumneavoastra este catre firma la care sunteti angajata si care daca ramane cu stocuri expirate va avea pierderi.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x