Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Etica profesionistilor contabili

B. Sunt contabil la biroul financiar al unei firme si ma ocup de analiza si înregistrarea ordinelor de deplasare. În ultima vreme am constatat ca unul dintre directori (apropiat al actionarului majoritar), desi vine zilnic la serviciu, îsi depune ordine de deplasare foarte costisitoare si nerealiste cu scopul de a-si rotunji veniturile. În plus, am aflat ca îsi deconteaza frecvent cheltuieli personale mai mari decat ale celorlalti directori (mese la restaurant,combustibil pentru masina proprie, telefonul etc.). Ce să fac?

1 raspuns


la 18 Aug. 2018
Ordinul de deplasare este semnat si acceptat de catre reprezentantul legal. Datoria contabilului este sa inregistreze cheltuielile din decont ca deductibile sau si sa semnaleze marirea fiscalitatii in cazul prezentarii unor cheltuieli care nu au justificare. In procedurile de lucru trebuie sa aveti stabilite structura cheltuielilor pentru fiecare functie, sau o decizie cu grila cheltuielilor acceptate.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x