Mai este necesar la dosarul angajatului sa avem copie la cartea de munca? Si daca nu detine carte de munca, sa faca declaratie pe propria raspundere ca nu detine carte de munca?
Adaugata in

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
1 raspuns

Expert Teodora Munteanu
Raspunsuri la intrebarea
la 14 Mai. 2012
Nu mai este necesar sa aveti la dosar copia cartii de munca si nici declaratia ca nu detine carte de munca.
Vezi H.G. nr. 500/ 2011 privind registrul general de evidenta a salariatilor.