Buna ziua,
O societate doreste sa doneze o cantitate de marfuri din depozit catre Directia de asistenta sociala din oras.
Va rog frumos sa-mi spuneti ce documente contabile si fiscale trebuie sa intocmeasca societatea si ce documente trebuie sa primeasca de la Directia de asistenta sociala, (contract de donatie ?), pentru a putea scade din evidente marfurile donate si a respecta prevederile legale atat din punct de vedere contabil dar si fiscal si TVA ?
O societate doreste sa doneze o cantitate de marfuri din depozit catre Directia de asistenta sociala din oras.
Va rog frumos sa-mi spuneti ce documente contabile si fiscale trebuie sa intocmeasca societatea si ce documente trebuie sa primeasca de la Directia de asistenta sociala, (contract de donatie ?), pentru a putea scade din evidente marfurile donate si a respecta prevederile legale atat din punct de vedere contabil dar si fiscal si TVA ?
Adaugata in
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
1 raspuns
Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 25 Mar. 2021
Societatea poate face contract de sponsorizare, prin care se face transferul de proprietate asupra bunurilor, cu titlu gratuit, cu respectarea prevederilor codului fiscal. Donatia, se face prin document autentificat notarial.