1. O incasare din luna octombrie peste limita de 5000 ron pe companie efectuata pe baza notelor de plata; la momentul respectiv nu s-a emis factura si nici bon fiscal.
In luna noiembrie la emiterea facturii s-a emis si bon fiscal.
Cum am putea sa corectam in contabilitate aceasta eroare?
2. In cazul in care avem un contract cu o persoana juridica(SRL) si noi incasam in zile diferite 5000ron CASH si pentru fiecare incasare emitem factura de avans, tinand cont de faptul ca nu este admisa plata in numerar fragmentata pe o singura factura fiscala, este in ordine daca la emiterea facturii finale pe aceasta apar stornarile tuturor facturilor de avans incasate?
In luna noiembrie la emiterea facturii s-a emis si bon fiscal.
Cum am putea sa corectam in contabilitate aceasta eroare?
2. In cazul in care avem un contract cu o persoana juridica(SRL) si noi incasam in zile diferite 5000ron CASH si pentru fiecare incasare emitem factura de avans, tinand cont de faptul ca nu este admisa plata in numerar fragmentata pe o singura factura fiscala, este in ordine daca la emiterea facturii finale pe aceasta apar stornarile tuturor facturilor de avans incasate?
Adaugata in
2 raspunsuri
Expert Teodora Munteanu
Raspunsuri la intrebarea
la 19 Nov. 2013
Da, puteti emite mai multe facturi de avans, care vor fi regularizate in factura finala. Este solutia cea mai utilizata in practica curenta.
Expert Teodora Munteanu
Raspunsuri la intrebarea
la 19 Nov. 2013
1. stornati inregistrarea eronata.