Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Conventie L72/2007

Am angajat in luna mai 2012 o persoana peste 45 ani si am incheiat o Conventie cu AJOFM, dosarul nu a fost pus in plata, justificarea AJOFM a fost ca nu au reusit sa prelucreze dosarul avand foarte multe dosare in lucru. Au spus ca imi vor comunica dansii cand va fi pus in plata. In aceste conditii, eu ca angajator ce pot sa fac impotriva AJOFM. Mentionez ca fiind o firma mica SRL-D aceste sume obtinute prin conventie ma ajuta mult la plata celorlalte plati la Bugetul asigurarilor sociale.
Va multumesc.
Adaugata in   Studii de caz

1 raspuns


la 28 Iun. 2012
Sumele sunt virate de AJOFM cu intarziere. Intocmiti o adresa pe care o depuneti la registratura AJOFM, in care sesizati acest lucru.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x