In cazul in care o firma detine mai multe terenuri in mai multe judete, ( sediul corespunzand cu punctul de lucru aflat intr-un singur judet) pe care se cultiva, firma este obligata sa inregistreze separat cheltuielile/veniturile si orice alt tratament contabil ?
Adaugata in

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
1 raspuns

Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 20 Iun. 2015
In functie de structura organizatorica a firmei cu gestiune, personal, utilaje se face si inregistrarea contabila. Avand in vedere faptul ca sunt terenuri in locatii diferite trebuie tinuta evidenta cheltuielilor separat, la fel si veniturile, pe centre de cheltuieli pentru a avea o evidenta clara.