as dori si eu sa stiu ce acte trebuie tinute la contabilitatea primara. va multumesc.
Adaugata in

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
1 raspuns

Expert Teodora Munteanu
Raspunsuri la intrebarea
la 16 Nov. 2012
Avand in vedere prevederile legii contabilitatii, contabilitatea primara presupune intocmirea documentelor contabile primare:
- facturi
- NIR-uri
- bonuri de consum
- chitante
- dispozitii de plata
- dispozitii de incasare
- deconturi
- registrul de casa
Ae va tine evidenta, clientilor, furnizorilor si gestiunea stocurilor (intrari, iesiri)