Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Cheltuieli deductibile

La o Intrepindere Individuala cum se procedeaza cu marfa degradata in situatia in care contravaloarea acestor marfuri a fost achitata integral furnizorului?
In registrul de incasari si plati trec valoarea integrala a chitantei prin care am achitat furnizorul respectiv sau doar ce ramane dupa scaderea cheltuielilor nedeductibile?
Adaugata in   Studii de caz

3 raspunsuri


la 12 Sep. 2013
Buna seara, Dupa parerea mea, tinand cont ca se numeste Registru de incasari si plati, ar trebui sa inregisteati plata, asa cum a fost facuta, adica integral.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 13 Sep. 2013
Buna ziua! In dreptul numelui Marina- Alexandra Cruciu scrie Expert. Nu am fost multumit de multe dintre raspunsurile date de dvs., dar m-am abtinut sa comentez. Rugamintea mea este sa va documentati si sa ii dati omului un raspuns exact, d.p.d.v. legal, nu pareri personale. Ce spune legea vrea omul sa afle, nu ce credeti dvs. Nu e obligatoriu sa va dati cu parerea daca nu stiti raspunsul la o intrebare. Scrieti doar sa fiti prezenta pe Forum? E si asta un p.d.v. Sa nu fiti suparata pe mine, dar asta observ. Ziceti omului: Doamna Narcisa Andrei, avand in vedere ca dumneavoastra completati ca acte Registrul Jurnal de incasari si plati (jurnal, adica zilnic), veti inregistra in acesta bonul, chitanta sau extrasul unde apare inregistrat OP-ul cu care s-a achizitionat Marfa, in ziua in care s-a efectuat plata de catre intreprinderea dvs. Faptul ca din vina dvs. sau din cause ce nu au tinut de dvs. o parte din marfa s-a deteriorate sau a expirat e alta treaba. Daca Marfa respective trebuie distrusa de un centru special de colectare, veti duce acolo Marfa pe baza de Aviz de insotire a marfii, acolo vi se va factura distrugerea marfii si cu aceste doua documente va veti scadea din gestiune respective Marfa. Astfel, dumneavoastra veti putea face dovada ca ati distrus-o si nu ati comercializat-o. Pentru dvs. va reprezenta o pierdere, dar asta e. Dumneavostra sunteti cea responsabila de deteriorarea marfii si va asumati aceasta situatie. Asa vad eu lucrurile. Nu sunt contabil, deci mai trebuie ceruta o parere mai avizata. Acum, rog pe cei care cunosc mai bine contabilitatea intreprinderilor individuale, d.p.d.v. contabil si fiscal, sa ne lamureasca asupra acestor aspect. Cu stima, ing. George Georgescu
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 20 Sep. 2013
buna ziua, va sustin parerea, doamna a mai avut astfel de observatii
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x