Ce documente trebuie sa intocmesc pentru casarea unor obiecte de inventar? mentionez c obiectele de inventar sunt existente din anul 2007.
Adaugata in

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
1 raspuns

Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 07 Aug. 2014
Pentru scoaterea din evidenta a mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar este necesar un inventar care in raport sa specifice ca acestea sunt neutilizabile. Administratorul societatii constituie o comisie tehnica ce are ca scop verificarea starii mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar, care la final va face un raport de expertiza care recomanda casarea. In baza raportului, administratorul emite o decizie de casare.
Aceasta este procedura cea mai ampla.