buna ziua. imobil reevaluat 31.12.2017, data raportului fiind 21.03.2018.imobilul a mai fost reevaluat la 31.12.2014, micsorand valoarea acestuia.la 31.12.2017 s-a majorat valoarea. reevaluarea a fost facuta in scopul impozitarii.dna catalina tudose a raspuns ca nu se inregistreaza in contabilitate din anul 2017.rugamintea mea este daca se poate sa indicati actul normativ cu care sa pot justifica ca nu trebuie inregistrat in contabilitate.multumesc.
Adaugata in
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "CONTROALE e-Factura: TOP 9 recomandari pentru a evita sanctiunile"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "CONTROALE e-Factura: TOP 9 recomandari pentru a evita sanctiunile"!
2 raspunsuri
Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 04 Apr. 2018
Nu este un act normativ. Se speculeaza necorelarea in prezent a bazelor de date intre ANAF si Taxe Locale, care ar implica modificarea amortizarii mijlocului fix si implicit a rezultatului fiscal si impozitul pe proprietate care ar trebui sa fie calculat pe baza de date contabile (initial contract, balanta, fisa mijlocului fix- care sunt la dosarul detinut de DITL, completat cu Raportul de reevaluare ulterior). Puteti sa prezentati pe propria raspundere orice raport de evaluare la DITL daca nu va cer si documente suplimentare, in acest moment neputand verifica veridicitatea datelor contabile, dar este posibil ca in perioada urmatoare sa se coreleze bazele de date si sa va ceara documente suplimentare care sa genereze altfel de probleme.
User Hurrem Luiza Matoescu
a raspuns userului adrian condurache
la 04 Apr. 2018
Sunt intotdeauna utile toate documentele, de la fisa mijlocului fix, contractul de achizitie al mijlocului fix, baza calcului amortizarii conform metodelor de amortizare, anii in care se amortizeaza, si mai ales repectarea NOrmelor si legislatiei in vigoare.De aceea dvs. trebuie sa aveti la dispozitie toate documentele, pentru ca la organele de control, DITL, in cazul solicitarii de documente suplimentare, sa aveti la dispozitie tot ceea ce va cer.