Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Autorizatii/Avize necesare desfasurarii activitatii de comert

O societate care nu a desfasurat activitate pana in prezent, neplatitoare de TVA si platitoare de impozit pe venitul microintreprinderilor, poate desfasura comert cu produse electronice si electrocasnice la sediul firmei, daca aici este declarat ca se desfasoara doar activitate de birou? Practic, aici vor fi facute doar actele necesare, produsele fiind importate si transportate direct clientului. Daca este in regula desfasurarea acestei activitati la sediul firmei, ce autorizatii sunt necesare a fi obtinute ca totul sa fie in regula?
Adaugata in   Studii de caz
E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!


Nota de informare

1 raspuns


la 07 Ian. 2015
Desfasurarea de activitati de comert se face in mai multe moduri, pentru spatiul de comercializare este importanta amenajarea si autorizarea acestuia pentru activitati de comert. In cazul in care societatea livreaza produsele (nealimentare) la locatia clientului, aceasta are nevoie de un spatiu de depozitare care trebuie autorizat de serviciul de pompieri. Daca la sediul societatii se desfasoara activitatea de birou, se poate organiza si un spatiu de depozitare provizorie, pentru acesta nefiind necesara o autorizare speciala.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x