Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

am si eu o problema careia nu-i gasesc rezolvare , va rog ajutor ! multumesc !

Pentru evaluarea unei mărci comerciale se cunosc următoarele informaţii:
 Cifra de afaceri anuală previzionată (CA) 100 mil lei;
 Avantajul preţului de vânzare datorat mărcii este 30% din CA;
 Profit alocabil activelor din sfera distribuţiei şi vânzării 4,5% din CA;
 Divizarea profitului economic 50%;
 Cota de impozit pe profit 16%;
 Rata de actualizare 16%;
 Creşterea anuală estimată a profitului economic (g) 1%.
Să se determine valoarea actuală a mărcii.
Adaugata in   Studii de caz

2 raspunsuri


la 27 Apr. 2015
Abordarea evaluarii unei marci comerciale este prin doua metode, a costului sau a profitului. Daca marca este un avantaj de 30% din cifra de afaceri, atunci valoarea actuala a marcii este de 30 mil, Evaluarea marcii se raporteaza la valoarea cifrei de afaceri pentru care se adauga profitul alocabil activelor de 4,5%, divizat 50% (2,25%), valoare care se impoziteaza, apoi se actualizeaza. In final, se are in vedere si o crestere liniara anuala a profitului cu 1%.
Voteaza raspuns 1 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 27 Apr. 2015
Multumesc ! asta e toata rezolvarea ?
Voteaza raspuns 1 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x