Cabinet avocat care si-a suspendat activitatea pentru 1(un) an deoarece a intrat in concediu de ingrijire copil cu data de 01.09.2014, s-au facut toate demersurile la finante , mai exact decizie de la finante unde este prevazuta data incetarii, dar cabinetul de avocat a mai avut de incasat onorarii pentru care a trebuit sa taie chitanta , a mai taiat chitanta pentru banii care i-a primit de la Baroul de Avocati reprezentand concediu sarcina si a platit la Barou cotele.Cum inregistrez in contabilitate aceste chitante daca activitatea este suspendata, cum procedez in acest caz.
Multumesc
Multumesc
Adaugata in
1 raspuns
Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 18 Dec. 2014
In cazul suspendarii activitatii, inregistrarile contabile se reiau la data la care se reincepe activitatea, urmand ca cheltuielile efectuate in aceasta perioada sa fie regularizate. O problema este incasarea de onorarii pentru cabinet, care dovedeste ca a avut activitate in aceasta perioada. Doar in situatia in care onorariile sunt obtinute pentru termenele avute in perioada anterioara, acestea se pot regulariza si ele la reinceperea activitatii.