Buna seara,
Societate comerciala achizitioneaza program de contabilitate si gestiune. Plata se face in 4 rate lunare. Pentru aceasta achizitie se emit 4 facturi conform celor 4 rate. Programele se utilizeaza inainte de achitarea celor 4 rate.
Va rog sa-mi spuneti cum se inregistreaza cele 4 facturi de achizitie si de cand incepe amortizarea.
Multumesc.
Societate comerciala achizitioneaza program de contabilitate si gestiune. Plata se face in 4 rate lunare. Pentru aceasta achizitie se emit 4 facturi conform celor 4 rate. Programele se utilizeaza inainte de achitarea celor 4 rate.
Va rog sa-mi spuneti cum se inregistreaza cele 4 facturi de achizitie si de cand incepe amortizarea.
Multumesc.
Adaugata in

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
1 raspuns

Expert Teodora Munteanu
Raspunsuri la intrebarea
la 13 Mar. 2013
Avand in vedere prevederile Ordinului 3055/2009 cu modificarile si completarile ulterioare, facturile pentru cele 4 rate lunare egale, se vor inregistra in contul 233. La terminarea ratelor se va proceda la transferarea costurilor in contul 208. Nota contabila va fi : 208=233
Cheltuielile aferente achizitionarii sau producerii programelor informatice se recupereaza prin intermediul deducerilor de amortizare liniara pe o perioada de 3 ani. Inregistrarea contabila va fi 680=280