Buna ziua,
Am o societate care de un an nu mai functioneaza, nu a mai emis facturi, desi au fost depuse toate declaratiile iar in luna noiembrie 2013 am primit de la ANAF o instiintare ca am fost scosi din evidentele lor ca platitori de TVA.
Mentionez ca firma avea de recuperat 15000 ron TVA, dar nu a solicitat acest lucru.
Intrebarea este - cum inregistrez acest TVA ( articolul contabil) si temeiul legal.
Cu stima,
Mimim
Am o societate care de un an nu mai functioneaza, nu a mai emis facturi, desi au fost depuse toate declaratiile iar in luna noiembrie 2013 am primit de la ANAF o instiintare ca am fost scosi din evidentele lor ca platitori de TVA.
Mentionez ca firma avea de recuperat 15000 ron TVA, dar nu a solicitat acest lucru.
Intrebarea este - cum inregistrez acest TVA ( articolul contabil) si temeiul legal.
Cu stima,
Mimim
Adaugata in

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
2 raspunsuri

Expert Teodora Munteanu
Raspunsuri la intrebarea
la 15 Nov. 2013
Puteti depune cerere pentru corectia utimului decont de TVA, in care sa solicitati rambursarea de tva, sau
Puteti depune la administratia financiara de care apartineti o cerere de compensare a TVA de recuperat cu alte obligatii de plata.