Buna ziua,
Am trimis clientului factura cu o suma, am rectificat-o i-am trimis-o pe mail dar el mi-a facut plata cu prima suma.Eu in contabilitate am inregistrat-o cu suma rectificata.Cum fac stornarea?
Am trimis clientului factura cu o suma, am rectificat-o i-am trimis-o pe mail dar el mi-a facut plata cu prima suma.Eu in contabilitate am inregistrat-o cu suma rectificata.Cum fac stornarea?
Adaugata in

Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
1 raspuns

Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 15 Ian. 2015
Pentru o factura emisa exista posibilitatea anularii in situatia in care aceasta nu ajunge la client, altfel va trebuie si acordul lui pentru inlocuirea facturii. Daca aveati de facut corecturi trebuia ca pe cea de-a doua factura emisa sa treceti valorile reale si sa stornati factura initiala, fiind obligatorie inregistrarea ambelor facturi.
Daca ati inregistrat factura care nu a fost acceptata de client, va trebui sa reveniti la factura trimisa initial si sa faceti corectia in contabilitate.