Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Schimbare utilaj defect

Societatea a achizitionat un utilaj din Italia prin fonduri nerambursabile. Dupa un an de zile de la punerea in functiune a fost inlocuit cu un altul nou, dar cu alte date de identificare, deoarece nu corespundea din punct de vedere tehnic. Documentele aferente acestui schimb sunt CMR-urile si aviz de insotire a marfii.
Cum trebuie procedat si ce inregistrari contabile se intocmesc, avand in vedere ca utilajul schimbat a avut amortizare 1an, cel nou fiind considerat la valoarea de achizitie initiala a primului, tinand cont si de faptul ca a fost achizitionat prin fonduri nerambursabile, de minimis?
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x