Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Prag de rentabilitate

O intreprindere fabrica si vinde un produs in urmatoarele conditii :cantitate/cost variabil unitar/pret unitar : 80.000buc/8.000 lei/buc/ 10.000lei/buc; costurile fixe totale sunt de 46.000.000 lei,
Cu cat pot scadea vanzarile in mod relativ pentru ca intreprinderea sa atinga pragul de rentabilitate?

1 raspuns


la 16 Mar. 2013
Buna seara, Pragul de rentabilitate reprezinta cantitatea de produse ce trebuie realizata de intreprindere astfel incat incasarile obtinute din vanzarea lor sa acopere atat cheltuielile variabile implicate de procesul de productie, cat si cheltuielile fixe ale acestuia. La nivelul pragului de rentabilitate profitul obtinut de intreprindere este nul. Qpr= Ch.F/pu-cvu, unde: Ch.F = marimea cheltuielilor fixe implicate de procesul de productie al intreprinderii; pu = preţul mediu unitar de vânzare al produselor firmei; cvu = cheltuiala variabilă unitară pentru produselor realizate. Qpr=46000000/10000-8000=23000
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x