Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

NIR materiale

Buna seara. Cum se fac NIR-urile pentru materiale?
Adaugata in   Monografii contabile

1 raspuns


la 18 Feb. 2013
Buna seara, Conform ORDINULUI Nr. 3512 din 27 noiembrie 2008 privind documentele financiar-contabile*) NOTA DE RECEPTIE SI CONSTATARE DE DIFERENTE (Cod 14-3-1A), continutul minimal obligatoriu de informatii al NIR-ului este urmatorul: - denumirea unitatii; - denumirea, numarul si data (ziua, luna, anul) intocmirii formularului; - numarul facturii/avizului de insotire al marfii etc, dupa caz; - numarul curent; denumirea bunurilor receptionate; U/M; cantitatea conform documentelor insotitoare; cantitatea receptionata, pretul unitar de achizitie si valoarea, dupa caz; - numele, prenumele si semnatura membrilor comisiei de receptie, in conditiile in care se face receptia marfii primite direct de la furnizor sau data primirii in gestiune si semnatura gestionarului in situatia in care apar diferente; - pretul de vanzare si valoarea la pret de vanzare, dupa caz, pentru unitatile cu amanuntul. In conditiile in care nu se inscriu datele valorice in Nota de receptie si constatare de diferente, este obligatoriu ca aceste date sa se regaseasca intr-un alt document justificativ care sta la baza inregistrarii in contabilitate a valorii bunurilor. Exista tipizate care se pot procura si doar se completeaza cu informatiile mentionate mai sus.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x