Buna ziua,
Cum se inregistreaza in contabilitate o eroare inregistrata pe bon fiscal la casa de marcat si anume vanzatorul a tastat din greseala ca a incasat plata marfii cu cardul si in realitate el a incasat cu numerar. Pe bon ii apare ca are incasare cu card de 100 lei si cu numerar 50 lei, iar totalul bonului fiscal este de 150 lei, asta in conditiile in care el nu are PIOS legat la casa de marcat.
Va multumesc anticipat!
Cum se inregistreaza in contabilitate o eroare inregistrata pe bon fiscal la casa de marcat si anume vanzatorul a tastat din greseala ca a incasat plata marfii cu cardul si in realitate el a incasat cu numerar. Pe bon ii apare ca are incasare cu card de 100 lei si cu numerar 50 lei, iar totalul bonului fiscal este de 150 lei, asta in conditiile in care el nu are PIOS legat la casa de marcat.
Va multumesc anticipat!
Adaugata in
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "CONTROALE e-Factura: TOP 9 recomandari pentru a evita sanctiunile"!
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "CONTROALE e-Factura: TOP 9 recomandari pentru a evita sanctiunile"!
2 raspunsuri
Consultant Adrian Condurache
Raspunsuri la intrebarea
la 17 Oct. 2018
Se corecteaza pe casa de marcat, prin anularea bonului fiscal si refacerea lui corect, pentru a nu vicia rezultatul registrului de casa unde se inregistreaza raportul zilnic. In caz ca nu se mai poate face anularea si refacerea bonului, angajatul care a incasat va face un referat prin care informeaza despre situatie si motiveaza eroarea, iar reprezentantul legal va emite o decizie de corectare a erorii, urmand ca in contabilitate sa se faca reglarea printr-o nota contabila.
User Ankesamon Helm
a raspuns userului adrian condurache
la 06 Nov. 2018
Intocmim zilnic un registru de casa cu incasri si platiCorectarea se va face prin trei moduri_1.
direct pe baza de bon care trebuie anulat si apoi refacut.2.
cerere de corectie din partea celui care a comis greseala3.
aprobarea notei contabile pe care trebuioe sa o refacem