Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

mijloace fixe

Buna ziua.
Avem spatiu inchiriat unde ne desfasuram activitatea,deci cladirea nu este a noastra si am facut modernizari spatiu.Va rog frumos inregistrarea in contabilitate care este?Va multumesc
Adaugata in   Monografii contabile

1 raspuns


la 27 Feb. 2014
In cazul in care societatea dvs. nu detine cladirea in care isi are sediul, aceasta va suporta cheltuielile cu amenajarea cladirii. Cheltuielile efectuate cu aceasta ocazie vor fi inregistrate in contul 231, treptat, pe masura efectuarii acestora. Nota contabila pentru achizitiile de materiale este urmatoarea: %=401 231 4426 plata furnizorilor 401=5121/5311 La terminarea lucrarilor se va proceda la receptia lucrarii printr-un proces verbal. La data receptiei lucrarilor, amenajarile in curs vor fi trecute in contul de amenajari cladire prin nota contabila 212 analitic=231. Valoarea se va amortiza pe durata contractului de inchiriere sau comodat. In cazul in care sediul functioneaza intr-o cladire inchiriata sau comodata nu sunt deductibile cheltuielile care au ca efect modernizarea spatiului . Sunt deductibile cheltuielile de intretinere si functionare, cum ar fi cele aferente pentru energie, apa, canal, salubrizare, telefon, internet, igienizare si zugraviri curente etc., doar in cazul in care in contract este specificat ca societatea dvs. va suporta aceste cheltuieli.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x