Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

lucrari de modernizare la o cladire inchiriata

Buna ziua,
Firma noastra a inchiriat o cladire pe o perioada de 10 ani. Am dori sa facem lucrari de modernizare la aceasta cladire (in calitate de chiriasi). Cum inregistram in contabilitatea noastra (ca si chiriasi) aceste lucrari de modernizare (schimbare geamuri, organizare sali de curs in sali care nu erau operationale etc)?

1 raspuns


la 12 Feb. 2021
In contractul de inchiriere aveti obligativitatea intretinerii cladirii. Aveti doua situatii, inregistrarea pe 611 direct pe cheltuiala reparatiile, sau pe imobilizari daca sunt lucrari de modificare si imbunatatire a structurii imobilului, 23xx la 404 si aplicarea amortizarii cheltuielilor.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Expertii nostri

Contabil Senior Georgiana Iovan
Vasta experienta in domeniul contabil, rezolvand cazuri complicate aparute in cateva firme...
contabil Silviu Badea
Absolvent al ASE, colaboreaza in continuare cu succes in mediul didactic. S-a specializat in...
x