Am cateva intrebari in legatura cu registrul pentru intrari-iesiri la un PFA:
- Atunci cand emit adeverinte sau alte documente cu numere de inregistrare, trebuie sa imi pastrez si eu o copie din acestea?
- Declaratiile pe care le depun la finante trebuie sa le inregistrez cu numar de inregistrare in acest registru, inainte sa le depun?
- Cum dau numere de inregistrare la documentele intrate in firma? De exemplu un plic cu o instiintare de la ANAF- scriu cu pixul pe el numarul meu de inregistrare din registru?
Va multumesc!
			
	- Atunci cand emit adeverinte sau alte documente cu numere de inregistrare, trebuie sa imi pastrez si eu o copie din acestea?
- Declaratiile pe care le depun la finante trebuie sa le inregistrez cu numar de inregistrare in acest registru, inainte sa le depun?
- Cum dau numere de inregistrare la documentele intrate in firma? De exemplu un plic cu o instiintare de la ANAF- scriu cu pixul pe el numarul meu de inregistrare din registru?
Va multumesc!
Adaugata in  
	
 
    
        Aboneaza-te GRATUIT la 
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
    Newsletter-ul ClubContabilitate.ro
pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Primesti gratuit raportul "E-DECONT. E-FACTURA. E-TRANSPORT. Studii de caz si noutati legislative"!
2 raspunsuri
 
		
				 Consultant  Adrian Condurache   
				Raspunsuri la intrebarea			
	
			la 04 Aug. 2015
		Completarea registrului de intrari-iesiri de documente, depinde de structura informala si organizatorica a societatii, in principiu, fiind important de mentionat numarul de ordine, data primirii/eliberarii, actul, perosna care primeste/emite, departamentul etc. Declaratiile fiscale au data depunerii si numar de inregistrare la organul fiscal generate de sistemul fiscal, nefiind nevoie de aplicarea unui numar intern. Instiintarile si corespondenta primita o inregistrati cu data primirii, explicatie, persoana care primestge corespodenta, data la care primeste corespondenta, semnatura acestuia etc.
	
		
	 
		
				 Consultant  Adrian Condurache   
				Raspunsuri la intrebarea			
	
			la 04 Aug. 2015
		Unele societati cu o structura mai mare, cu departamente si personal, prefera utilizarea unei stampile pentru primire/ eliberare care este aplicata pe documentul respectiv
	
		
	


