In Legea 188/1999 republicata in 2007 - Statutul functionarilor publici, la art.40(1) se precizeaza:
"In caz de deces al functionarului public, membrii familiei care au, potrivit legii, dreptul la pensie de urmas, primesc pe o perioada de trei luni echivalentul salariului de baza din ultima luna de activitate a functionarului public decedat".
Va rog sa-mi spuneti care este inregistrarea contabila a acestor sume platite - ma refer la ce cont de cheltuiala (pentru ca la cheltuieli cu salarii sau cu ajutoare sociale nu cred ca este corect).
Va multumesc.
"In caz de deces al functionarului public, membrii familiei care au, potrivit legii, dreptul la pensie de urmas, primesc pe o perioada de trei luni echivalentul salariului de baza din ultima luna de activitate a functionarului public decedat".
Va rog sa-mi spuneti care este inregistrarea contabila a acestor sume platite - ma refer la ce cont de cheltuiala (pentru ca la cheltuieli cu salarii sau cu ajutoare sociale nu cred ca este corect).
Va multumesc.