Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Inregistrare sume in conturi

In Legea 188/1999 republicata in 2007 - Statutul functionarilor publici, la art.40(1) se precizeaza:
"In caz de deces al functionarului public, membrii familiei care au, potrivit legii, dreptul la pensie de urmas, primesc pe o perioada de trei luni echivalentul salariului de baza din ultima luna de activitate a functionarului public decedat".
Va rog sa-mi spuneti care este inregistrarea contabila a acestor sume platite - ma refer la ce cont de cheltuiala (pentru ca la cheltuieli cu salarii sau cu ajutoare sociale nu cred ca este corect).
Va multumesc.
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x